Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skogsåkning nere i alperna.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 478756" data-attributes="member: 47499"><p>Jarle du som verkar ha vart där kan kanske tipsa om det finns något billigt boende t.ex vandrarhem med sovsal eller liknande? Jag har ju iofs en kombi så att bara man får tag på el finns det väl inga direkta problem, jag har ju en kupévärmare. Jag åker inte ner för bekvämlighet eller fest även om det är ett plus, jag åker för skidåkning och då får man kanske prioritera bort vissa saker med tanke på ekonomin. Skulle det skita sig totalt när man väl är där är det väl bara att sätta sig i bilen och prova lyckan på någon annan ort. Men detta låter heltklart lockande i och med att skogsåkning är så otroligt trevligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 478756, member: 47499"] Jarle du som verkar ha vart där kan kanske tipsa om det finns något billigt boende t.ex vandrarhem med sovsal eller liknande? Jag har ju iofs en kombi så att bara man får tag på el finns det väl inga direkta problem, jag har ju en kupévärmare. Jag åker inte ner för bekvämlighet eller fest även om det är ett plus, jag åker för skidåkning och då får man kanske prioritera bort vissa saker med tanke på ekonomin. Skulle det skita sig totalt när man väl är där är det väl bara att sätta sig i bilen och prova lyckan på någon annan ort. Men detta låter heltklart lockande i och med att skogsåkning är så otroligt trevligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skogsåkning nere i alperna.
Tillbaka
Topp