Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skollagen och Skolinspektionen dödar indirekt skidanläggningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vinter-Paul" data-source="post: 990493" data-attributes="member: 92683"><p>Tyvärr kan man inte göra så när det gäller delar av utbildningen som man dessutom väger in i bedömningen.</p><p></p><p></p><p>Jag har inte talat med dem än nej, det är just inför denna säsong som skolinspektionens riktlinjer blivit bestämda, så de kanske får mindre folk nu, eller inte förrän nästa säsong då skolor fått nedslag för att de inte följt riktlinjerna men detta återstår att se. Själv skulle jag gärna åka upp och undervisa eleverna men är fullt förstående att skolledare inte kan ge ok som det ser ut idag, att kringgå regelverket kanske är möjligt men ska man göra det på ett oklanderligt sätt innebär det så mycket merjobb som man inte har tid med.</p><p></p><p>Kärringkånk ser jag dock inga ekonomiska hinder med, det är bara att med den lilla tid man får med eleverna bygger få av dem upp styrkan att kånka på en kärring trots att kärringarna i fråga är rätt så lätta...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vinter-Paul, post: 990493, member: 92683"] Tyvärr kan man inte göra så när det gäller delar av utbildningen som man dessutom väger in i bedömningen. Jag har inte talat med dem än nej, det är just inför denna säsong som skolinspektionens riktlinjer blivit bestämda, så de kanske får mindre folk nu, eller inte förrän nästa säsong då skolor fått nedslag för att de inte följt riktlinjerna men detta återstår att se. Själv skulle jag gärna åka upp och undervisa eleverna men är fullt förstående att skolledare inte kan ge ok som det ser ut idag, att kringgå regelverket kanske är möjligt men ska man göra det på ett oklanderligt sätt innebär det så mycket merjobb som man inte har tid med. Kärringkånk ser jag dock inga ekonomiska hinder med, det är bara att med den lilla tid man får med eleverna bygger få av dem upp styrkan att kånka på en kärring trots att kärringarna i fråga är rätt så lätta... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skollagen och Skolinspektionen dödar indirekt skidanläggningar?
Tillbaka
Topp