Skön Film, Bräckeparken

Skön Film, Bräckeparken
Förlåt, ebonyhobbe, men jag tänkte bara sprida lite reklam för rocsport och visa filnmen o kolla vad folk tyckte om den.....tycker dt var jävligt proffsigt filmat...

Skön Film, Bräckeparken
bra film sjysta hopp vurpan i slutet var sjyst!
Bara en fråga hur kommer der sig att du har blivit så där bra när du bara är femton när man prövar nya hopp så brukar man ju vara lagom rädd! inte för att du prövade något nytt här tror jag men du kan ju rätt så mycket!

Danne

Skön Film, Bräckeparken
Snygg rulle. Nära nog perfekt, lite kort kanske.
Fint foto
Den där sista mollbergaren gav nog utslag på richterskalan.

Skön Film, Bräckeparken
Snygg film tycker jag, snyggt filmat, skön musik och framförallt otroligt bra åkning.

Jag tror det bestämt var en switch rodeo 900 Jacob försökte sig på i sista hoppet, stämmer det Jacob?

Skön Film, Bräckeparken
stämmer, det var en switch rodeo 900 som jag inte hann runt på....och dum som jag var så sa jag: "Nä, nu börjar det bli hårt, efter det här åket så hämtar vi hjälmen"
Det blev inga fler åk, bara en biffig hjärnskakning....

"Hey kids, remember what I always say: Safety first, use your helmet!"

//Jacob

Skön Film, Bräckeparken
Varför inte börja köra med hjälm hela tiden Jacob, det är bra att du har den ibland men det skulle vara ännu bättre om du hade den jämt. Det gör ont att slå i huvudet med hjälm på men det gör ännu ondare att slå i huvudet utan hjälm. Har man riktigt otur kan man få men för livet, kanske aldrig kan åka skidor igen, tänk vilken tragedi.

Jag tycker det är riktigt konstigt att alla killar (och tjejer för den delen också) i dagens skidfilmer kör utan hjälm. För i slutet av filmerna när de gör värsta fetingkrascherna och slår i huvudet som f..n. De (även du Jacob) måste förstå att de (du) är värsta förebilderna för alla, och dessutom gör barn/ungdomar som de (du) gör, inte som de (du) säger.

Inte alls menat som personlig kritik till dig Jacob, du är grym på att hoppa och trillar säkert sällan och slår i huvudet, men jag skulle bli riktigt gramse om du drog någon fetingkrasch på huvudet (utan hjälm) och skulle bli tvungen att lägga av med skidåkning.

Skön Film, Bräckeparken
Den var ju super bra!!!!! (särskilt din krach)
och det första railet var sådär men annars var den ju hur bra som helst.

Och väldigt bra åkstil

ses

Skön Film, Bräckeparken
Fett skön film. Ass glacciga hopp å en rejäl vurpa på slutet.
Hoppas d inte gjorde allt för ont. Hare bra Jacob, kanske hörs i sommar. Hare GÖTT:P

//Ludwig

Skön Film, Bräckeparken
Du vill inte göra nån jävla reklam för rocsport... du vill bara göra reklam för dig själv. isåfall kandu väll skriva det!!

Skön Film, Bräckeparken
Bra åkning, men filmen kunde vara bättre.

När man gör film så finns det 3 gyllene regler för att den ska bli bra;
Action
Brudar
Biljakter
Explosioner

Den här filmen innehöll BARA action, SKÄRPNING ROC SPORT!

Trots dessa omständigheter så räddas filmen av Jacobs Wester söta ansikte, det har väl alla förstått vid det här laget att Jacob, han kan sina grejjer...

2/5

//Lasse

Skön Film, Bräckeparken
Den blir ganska trågig när man har sett den så många gånger (jag har set den mycket för att den är så bra) men den är fortfarande superbra. Hoppas du klarar det där i slutet nästa gång (det såg ont ut).

Nästa säsong så ska jag göra en minst lika bra film eller bettre så börja inte grina när du ser att du inte är bäst längre där fick du jakob wester fuling

Tillbaka
Topp