Skötsam tjej söker boende i Chamonix dec-april

• Trådstartare Trådstartare ABY
  • Start datum Start datum

ABY

Ny medlem
Hej! Jag heter Annika, och är en 19-årig tjej från Falun som febrilt letar säsongsboende i Chamonix för den här säsongen. Jag är där nere just nu och letar jobb och försöker samtidigt få tag på ett boende. Jag delar gärna med några och allt är av intresse, även om jag antagligen kommer att jobba i centrum av Chamonix, så det är givetvis en fördel om inte ligger allt för avlägset... =)

MVH Annika Byrde, Falun

Senast ändrad:
hejhej!

jag heter isabelle och o jag såg att ni planerar boende nere i chamonix. hur går d för er?=)om ni har lust att gå ihop och dela en lägenhet är ja fett på! eller om ni har en sängplats över. ja kommer ner i slutet av januari.

hör av er:D

isabelle 0707-192915

Tjaaa!

är i Chamonix jag med, jobbar på Le Cavaeu. Har dock bara boende till den 19e jan, så är mer än intresserad av ovanstående. tänkt att vara här hela säsongen. hur går det för er? hittat något? i sådana fall, finns det någon plats kvar mån tro?? :)

hör av dig!
+33 643 17 96 44

////Cecilia

Jag har hittat boende nu och vi har tyvärr inte plats för fler... men hoppas att någon annan har! Mitt bästa tips är att scanna alla anslagstavlor på t ex pubar och vandrarhem, det är nog det bästa sättet... lycka till! =)

Isabelle! Cecilia! har du hittat nått boende? Jag planerar att åka ner i mitten/slutet av januari och letar nu boende. Jag kanske har en 4-rums lägenhet på gång..kanske.. Hör av er om ni är intresserade eller om ni har en sängplats över!

man får juh hoppas att de inte fortfarande är utan boende såhär nästan tre år senare...

anits sa:
Isabelle! Cecilia! har du hittat nått boende? Jag planerar att åka ner i mitten/slutet av januari och letar nu boende. Jag kanske har en 4-rums lägenhet på gång..kanske.. Hör av er om ni är intresserade eller om ni har en sängplats över!
haha epic, du kanske borde läsa när tråden startades och när senaste inlägget kom?

Tillbaka
Topp