Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Skräddare som kan ta hand om en skaljacka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="savast" data-source="post: 1209445" data-attributes="member: 174726"><p>Sömmerskan sa att tejpa sömmarna var svårt att få till, eftersom detta skulle utföras med värma och ett visst tryck, så hon ville inte göra det.</p><p>Men jag har inte märkt av att det blir läckage vid sömmarna.</p><p>Har provat att vara ute en heldag i fullt spöregn utan att det kommer in vatten.</p><p>Förmodligen sämre om det är uppe vid typ axlarna, då läcker det nog.</p><p>Annars så finns det att köpa på metervara tejp till goretex, om du vill fixa det själv.</p><p></p><p>Varför jag inte tipsade om min skräddare är för att hon finns i Luleå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="savast, post: 1209445, member: 174726"] Sömmerskan sa att tejpa sömmarna var svårt att få till, eftersom detta skulle utföras med värma och ett visst tryck, så hon ville inte göra det. Men jag har inte märkt av att det blir läckage vid sömmarna. Har provat att vara ute en heldag i fullt spöregn utan att det kommer in vatten. Förmodligen sämre om det är uppe vid typ axlarna, då läcker det nog. Annars så finns det att köpa på metervara tejp till goretex, om du vill fixa det själv. Varför jag inte tipsade om min skräddare är för att hon finns i Luleå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Skräddare som kan ta hand om en skaljacka
Tillbaka
Topp