Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
SkullCandy
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wii" data-source="post: 407005" data-attributes="member: 80872"><p>Jag noterade precis att jag hade en iPod så då är de skit samma. </p><p></p><p>Lite OT här angående SteelSeries Siberia Icemat</p><p>Att jämnföra ett par hörlurar med 7.1 mot ett par Stereo hörlurar går inte. </p><p>Ljuden är så olika!</p><p>Du får inte en chans att få ut Icemats fulla ljud utan ljudkortet. Jag äger själv ett par Icemat inkl ljudkortet. Dom är guld värda att spela med och är hyffast bra till musik MED ljudkortet inkopplat. Urkopplat kan du lika gärna ta vilka andra hörlurar som helst. Du får inte ut 7.1 ljud ur dom utan kortet. + dom saknar den härliga bas som jag vill ha. </p><p>Icemat till iPod med rätt EQ inställningar = diskant enbart. Dom är inte och jämnföra mellan en mp3 och en dator med det rätta ljudkortet. Ljudskillnaden är så stor.</p><p></p><p>Jag byter mina Icemat mot Skullcandy pga en hel rad många saker.</p><p>Dom är nästintill sprängda, iaf dom jag använder, halvtasskit ljud i en mp3, stora som bara fan = otympliga och ha med sig, Ser ut som ett ufo nästan när man går med dom</p><p></p><p>Men nu var det inte Icemat vi skulle diskutera. Åter till tråden.</p><p></p><p></p><p>GoPod, Du skulle inte kunna länka var man kan hitta det?</p><p>Skulle gärna vilja jämnföra ljudskillnaden med Skullcandy med och utan tinitus-skyddet.</p><p>Om det nu är så värt att ha sånna inställningar på iPoden.</p><p></p><p></p><p>Kom igen fler skriv vad ni tycker om Skullcandy TI och G.I! Jag vill höra så mycket negativt och positivt om dom innan jag tar ett beslut vilka jag ska köpa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wii, post: 407005, member: 80872"] Jag noterade precis att jag hade en iPod så då är de skit samma. Lite OT här angående SteelSeries Siberia Icemat Att jämnföra ett par hörlurar med 7.1 mot ett par Stereo hörlurar går inte. Ljuden är så olika! Du får inte en chans att få ut Icemats fulla ljud utan ljudkortet. Jag äger själv ett par Icemat inkl ljudkortet. Dom är guld värda att spela med och är hyffast bra till musik MED ljudkortet inkopplat. Urkopplat kan du lika gärna ta vilka andra hörlurar som helst. Du får inte ut 7.1 ljud ur dom utan kortet. + dom saknar den härliga bas som jag vill ha. Icemat till iPod med rätt EQ inställningar = diskant enbart. Dom är inte och jämnföra mellan en mp3 och en dator med det rätta ljudkortet. Ljudskillnaden är så stor. Jag byter mina Icemat mot Skullcandy pga en hel rad många saker. Dom är nästintill sprängda, iaf dom jag använder, halvtasskit ljud i en mp3, stora som bara fan = otympliga och ha med sig, Ser ut som ett ufo nästan när man går med dom Men nu var det inte Icemat vi skulle diskutera. Åter till tråden. GoPod, Du skulle inte kunna länka var man kan hitta det? Skulle gärna vilja jämnföra ljudskillnaden med Skullcandy med och utan tinitus-skyddet. Om det nu är så värt att ha sånna inställningar på iPoden. Kom igen fler skriv vad ni tycker om Skullcandy TI och G.I! Jag vill höra så mycket negativt och positivt om dom innan jag tar ett beslut vilka jag ska köpa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
SkullCandy
Tillbaka
Topp