Skumgummi i stockholm!

sw-linus

Ny medlem
Skumgummi i stockholm!
Tjena,
jag undrar var det finns ett ställe med skummgummigrop och massor med studsmattor dit man bara kan dra och öva hopp under sommaren när det inte finns någon snö :(. ?? och det ska ligga i stockholm:P?!
Peace out!

Skumgummi i stockholm!
Tror att det finns någon sån där hall i Enskede i södra sthlm, inte helt säkert om man får vara där inne och hoppa och så. googla på det!

Skumgummi i stockholm!
upplands väsby har det bästa stället med trampoliner(riktiga studsmattor)+tränare !.. Upp emot 7 st stora, fina..
Körde där för nåt år senn!!

Skumgummi i stockholm!
upplands väsby har det bästa stället med trampoliner(riktiga studsmattor)+tränare !.. Upp emot 7 st stora, fina..
Körde där för nåt år senn!!

Men däremot inge skumgummi vad ja vet..

Senast ändrad:
Skumgummi i stockholm!
Enskedehallen har. Vi smög alltif in där på rasterna när jag gick gymnasiet där. Det är sjukt nice! Det är Enskedes gymnaster som har stället. Så ta kontakt med dom.

Skumgummi i stockholm!
finns ju cirkus cirkör som är ok, och har skummgummi gropar. har dock bara varit dära en gång och då fick man inte ens använda studsmattorna..

Skumgummi i stockholm!
kan någon linka alla deras hemsidor där de står info och sånt?? till den i uppsalsa,upplandsväsby och bösön, enskedehallen?? vore ass nice!

Skumgummi i stockholm!
Jibbkrille.. Upplands väsby har inte bra :p bor själv där och gått där. Tränarna e sura som fan förutom anders 1 av 10 tränare,Man får aldrig göra något kul (som t.ex hoppa över ett flertal madrasser osv)

Skumgummi i stockholm!
Köp en massa begagnade madrasser billigt, skär/klipp upp dom i lagom bitar. Gräv en grop och ös ner skumgummi kuberna. Klart :D

Skumgummi i stockholm!
cEkholm sa:
Jibbkrille.. Upplands väsby har inte bra :p bor själv där och gått där. Tränarna e sura som fan förutom anders 1 av 10 tränare,Man får aldrig göra något kul (som t.ex hoppa över ett flertal madrasser osv)
Hehe anders är en skön jävel:P, han bröt nacken å grejer förut..

Tränaren som är sur heter aidrian elr nått hehe..

Däremot så är trampolinerna det bästa som finns i stockholm!! ialf vad jag tror, nämn nåt annat ställe!

Senast ändrad:
Skumgummi i stockholm!
Jag vet att i tyresö ere grymma trampoliker och gropen men allmänhet??

Jag söker en trampolinhall där MASSOR av trampoliner sitter ihop och kanterna är trampoliner men typ 45 grader vinkel..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp