Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skydd på innelistan!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="myrra" data-source="post: 146716" data-attributes="member: 59303"><p>Får många tror jag att det är en status pryl, tråkigt nog alla borde ju köra med hjälm.Men alla har ju inte på sig bilbältet heller.... </p><p>Men vilken kille eller tjej skulle inte vilja ha en RedBull hjälm?? På så sätt får de visa att de är sponsrade, för så vitt jag vet så kan man bara få hjälmen genom att bli sponsrad. T.ex Jon Olsson,Jay Quinlan m.m</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="myrra, post: 146716, member: 59303"] Får många tror jag att det är en status pryl, tråkigt nog alla borde ju köra med hjälm.Men alla har ju inte på sig bilbältet heller.... Men vilken kille eller tjej skulle inte vilja ha en RedBull hjälm?? På så sätt får de visa att de är sponsrade, för så vitt jag vet så kan man bara få hjälmen genom att bli sponsrad. T.ex Jon Olsson,Jay Quinlan m.m [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skydd på innelistan!?
Tillbaka
Topp