Äh, det var väl varmt :P och när man redan börjat mucka gräl så är det lika bra att löpa linan ut med misshandel/vållande till annans död/dråp/mord.Teufel sa:Måste addera, man tar inte av sig tröjan! Haha! Och joggar efter!
om du är seriös: klicka på valfri forumkategori, och sedan "skapa ny tråd"jooonaaas sa:hur lägger man upp ett diskussionsämne i forumet? hajar inte detta och var detaljerade tack![]()
Visst är det, kan inte fatta.. Trotts små flummig attityd och möjligtvis vårdslöst åkt av ungdommarna.. så är det ju tveklöst föräldrarna som skämmer ut sig!.. Ända tills snowboardåkaren tar av sig tröjan och springer efter! haha!Jibberisch sa:Det hade varit kul om snubben klivit ur skidorna och dragit snubben utan tröja i snön. Ta av sej tröjan är och förblir ett skämt.
Även fast han säkerligen har borderline och diverse andra störningar, tycker jag inte gubben lackade ur helt utan anledning.OolBool sa:LOL
Vilken gubbe alltså.. Härlig kille som gick efter! "I protect my kids" ... Det var ju gubben som lackade ur utan anledning. xD
JaJibberisch sa:Men vad vet jag..kanske börjar bli gammal.
Men om alla var lika häftiga, så skulle ju inte brädåkare som tar av sej tröjan sticka ut! Det vore ju trist.CustomX sa:JaJibberisch sa:Men vad vet jag..kanske börjar bli gammal.
Exakt!Jibberisch sa:Men om alla var lika häftiga, så skulle ju inte brädåkare som tar av sej tröjan sticka ut! Det vore ju trist.CustomX sa:JaJibberisch sa:Men vad vet jag..kanske börjar bli gammal.