Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
slao reglerna och barn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hasseman84" data-source="post: 1199249" data-attributes="member: 164310"><p>Om alla kunde tänka logiskt och förnuftigt så skulle SLAO:s gula folder aldrig behövas.</p><p>Men tyvärr så har vi människor i hela världen som bara tänker på sig själva och skiter i vad som händer runt omkring dom.</p><p></p><p>Jag själv frågade för mer än ett år sedan om vad folk tyckte om att ha musik i på i hörlurarna.</p><p>Det var en del blandade meningar om det men det som dök upp är att man måste ha koll på vad som händer runt om dig och även kunna höra det. Men efter att ha pratat med en vän som har mer koll på marknaden av hörlurar och mobiler så hittade vi ett par in-ears som passade bra i mina öron, lät bra, kunde höra bakgrundsljud tydligt och den fick plats innanför hjälmen.</p><p></p><p>Urbanista San Francisco "Green camo" (kamouflagefärgade).</p><p>Dom har inte fått jättebra betyg på prisjakt men för mig så funkar dom mycket bra till mitt ändamål. Jag kan både prata och höra vad andra säger. Jag hör inte bara musiken utan även bakgrundsljud som om någon är precis bakom mig.</p><p></p><p>I vanliga fall så använder jag:</p><p>sony WF1000XM3</p><p>Men dom får inte plats under skidhjälmen. Sen så kostar dom mycket mer än Urbanista lurarna med om jag nu skulle göra sönder ett par lurar.</p><p></p><p>Dock hade jag ingen musik på när jag åkte med skidskolan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hasseman84, post: 1199249, member: 164310"] Om alla kunde tänka logiskt och förnuftigt så skulle SLAO:s gula folder aldrig behövas. Men tyvärr så har vi människor i hela världen som bara tänker på sig själva och skiter i vad som händer runt omkring dom. Jag själv frågade för mer än ett år sedan om vad folk tyckte om att ha musik i på i hörlurarna. Det var en del blandade meningar om det men det som dök upp är att man måste ha koll på vad som händer runt om dig och även kunna höra det. Men efter att ha pratat med en vän som har mer koll på marknaden av hörlurar och mobiler så hittade vi ett par in-ears som passade bra i mina öron, lät bra, kunde höra bakgrundsljud tydligt och den fick plats innanför hjälmen. Urbanista San Francisco "Green camo" (kamouflagefärgade). Dom har inte fått jättebra betyg på prisjakt men för mig så funkar dom mycket bra till mitt ändamål. Jag kan både prata och höra vad andra säger. Jag hör inte bara musiken utan även bakgrundsljud som om någon är precis bakom mig. I vanliga fall så använder jag: sony WF1000XM3 Men dom får inte plats under skidhjälmen. Sen så kostar dom mycket mer än Urbanista lurarna med om jag nu skulle göra sönder ett par lurar. Dock hade jag ingen musik på när jag åkte med skidskolan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
slao reglerna och barn
Tillbaka
Topp