Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Slit o slängskidor, åka med kidsen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1252671" data-attributes="member: 136280"><p>Du ska ha en skida som du behärskar så bra som möjligt oavsett längd på dig eller skidan. </p><p>Jag kör med en Völkl bridge, och har gjort det under 5 år både med egna barn och som skidledare. Jag gillar att ha twintip. </p><p>Har en ledarkollega som kört flera år på en cham 105 och det går hur bra som helst. </p><p>Jag tycker man ska ha en skida man är orädd om, barn kommer köra över den och samtidigt inte vara av senaste modellen så ungdomar får för sig att man måste ha en ny skida för att åka. Visa upp att det går jättebra med en äldre skida också. </p><p>Lycka till, du har en underbar tid framför dig. </p><p>Glöm inte det viktigaste när man lär barn åka. FIKA!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1252671, member: 136280"] Du ska ha en skida som du behärskar så bra som möjligt oavsett längd på dig eller skidan. Jag kör med en Völkl bridge, och har gjort det under 5 år både med egna barn och som skidledare. Jag gillar att ha twintip. Har en ledarkollega som kört flera år på en cham 105 och det går hur bra som helst. Jag tycker man ska ha en skida man är orädd om, barn kommer köra över den och samtidigt inte vara av senaste modellen så ungdomar får för sig att man måste ha en ny skida för att åka. Visa upp att det går jättebra med en äldre skida också. Lycka till, du har en underbar tid framför dig. Glöm inte det viktigaste när man lär barn åka. FIKA! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Slit o slängskidor, åka med kidsen
Tillbaka
Topp