Slopestyle i Sthlm

• Trådstartare Trådstartare whirlybird
  • Start datum Start datum
Slopestyle i Sthlm
hehe låter ju som en strålande idé!
men uppdatera med hur du vill lägga upp hela tävling så kan vi här på freeride kanske komma med synpunkter och sånt!

Slopestyle i Sthlm
men alla backar förutom hammarbybacken alltså, hammarby har för flackt i början sen blire för brant, flottsbro har ju bra backe o byggga i men det blir inga bra grejer, väsjö verkar ju kunna va lite seriösa men kickarna har ja hört ska va sådär+ deras backe är väldigt liten, bruket har ja aldrig vart i, sen lidingöbacken, visste inte ens att dom hade park:P hehe, Men du klurar säkert ihop nå bra mille:) hih

Slopestyle i Sthlm
porky sa:
men alla backar förutom hammarbybacken alltså, hammarby har för flackt i början sen blire för brant, flottsbro har ju bra backe o byggga i men det blir inga bra grejer, väsjö verkar ju kunna va lite seriösa men kickarna har ja hört ska va sådär+ deras backe är väldigt liten, bruket har ja aldrig vart i, sen lidingöbacken, visste inte ens att dom hade park:P hehe, Men du klurar säkert ihop nå bra mille:) hih
Men själv tror jag bruket eller flottsbro blir bäst, fast bara om du övertalar patrik(flottsbros parkbyggare alltså) o bygga en bra park, för han verkar ändå kunna va liite seriös:)

Slopestyle i Sthlm
Låter som ett grymt projektarbete!!
Se till o ha det i flottsbro, så kan ni få köpa min public enemy o ha som pris!!!
Då kommer ni äga i backen. sjukt bra skidor

Slopestyle i Sthlm
Flottsbro är nog där man har störst chans att göra en tävling, jag skulle lätt betala 50 kr för att få vara med, kontakta Zaki Khan här i Freeride så att han kan ta med sig redbull-bilen, han är nog den skönaste killen jag träffat.

Slopestyle i Sthlm
SverigeTomten sa:
Flottsbro är nog där man har störst chans att göra en tävling, jag skulle lätt betala 50 kr för att få vara med, kontakta Zaki Khan här i Freeride så att han kan ta med sig redbull-bilen, han är nog den skönaste killen jag träffat.
'

lätt kontakta han han är svinskön
gör ett stort hopp wft bara

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp