Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Smala stighudar på breda skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TheDanne" data-source="post: 84552" data-attributes="member: 29118"><p>Köp nya!</p><p>Vi var upp på skarvarna förra vintern med för smala hudar och det var ett helvete rent utsagt! </p><p>Det är klart värt dom pengarna, lovar!</p><p></p><p>Vill du ändå försöka så lägg huden så långt åt ena sidan som möjligt (inte stålk.) och skråa hela vägen upp på den sidan. Gäller att du har en bra bindning då.. En riktigt inställd Alpine Treeker går ett tag men ska man hålla på länge (o brant) måste du ha en randoneebindn.</p><p></p><p>// Danne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TheDanne, post: 84552, member: 29118"] Köp nya! Vi var upp på skarvarna förra vintern med för smala hudar och det var ett helvete rent utsagt! Det är klart värt dom pengarna, lovar! Vill du ändå försöka så lägg huden så långt åt ena sidan som möjligt (inte stålk.) och skråa hela vägen upp på den sidan. Gäller att du har en bra bindning då.. En riktigt inställd Alpine Treeker går ett tag men ska man hålla på länge (o brant) måste du ha en randoneebindn. // Danne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Smala stighudar på breda skidor?
Tillbaka
Topp