Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Smala stighudar på breda skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gubbfan" data-source="post: 84559" data-attributes="member: 13851"><p>Kul ord turfacist.</p><p>Men din beskrivning på utstyrsel och utrustning gäller nog inte på den moderna typen av vad du kallar turfacist.</p><p></p><p>Dom har tajta färgglada kläder med sponsormärken, korta Trab skidor med klädnype bindningar (Dynafit) Gör 1000 lodmeter under timmen, det är vad som gäller. På racen i mellaneuropa är dom nere på 50 min men då är det spårat.</p><p></p><p>Att kalla den katergorin som jag och förmodligen flertalet här på forumet som knallar för att få fina åk, och använder mer normala 3 tim på 1000 m turfacist är väl något i överkant.</p><p>Men ett kul ord har du skapat.</p><p>Nu har ju även den här tråden spårat ur. Inte helt ovanligt.</p><p></p><p>Kontentan.</p><p>Köp nya hudar. Färdiga eller självfixade efter kassa och intresse.</p><p>Med eller utan bakfix. Smaksak..................</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gubbfan, post: 84559, member: 13851"] Kul ord turfacist. Men din beskrivning på utstyrsel och utrustning gäller nog inte på den moderna typen av vad du kallar turfacist. Dom har tajta färgglada kläder med sponsormärken, korta Trab skidor med klädnype bindningar (Dynafit) Gör 1000 lodmeter under timmen, det är vad som gäller. På racen i mellaneuropa är dom nere på 50 min men då är det spårat. Att kalla den katergorin som jag och förmodligen flertalet här på forumet som knallar för att få fina åk, och använder mer normala 3 tim på 1000 m turfacist är väl något i överkant. Men ett kul ord har du skapat. Nu har ju även den här tråden spårat ur. Inte helt ovanligt. Kontentan. Köp nya hudar. Färdiga eller självfixade efter kassa och intresse. Med eller utan bakfix. Smaksak.................. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Smala stighudar på breda skidor?
Tillbaka
Topp