Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Smalben...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ella_swan94" data-source="post: 1066680" data-attributes="member: 149089"><p>[USER=36451]@Mattis-J[/USER] Jag har väl mest fått tips om att hitta den pjäxan som gör minst ont och och sen forma och anpassa den, skaffa boosters och sånna gel-kuddar. Men jag har bara varit runt och provat, nu på måndag ska jag till en med pjäxan jag har köpt och göra den så bra som möjligt. Hoppas då han kan detta som du pratar om för jag har ingen aning om hur det ska gå till haha!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ella_swan94, post: 1066680, member: 149089"] [USER=36451]@Mattis-J[/USER] Jag har väl mest fått tips om att hitta den pjäxan som gör minst ont och och sen forma och anpassa den, skaffa boosters och sånna gel-kuddar. Men jag har bara varit runt och provat, nu på måndag ska jag till en med pjäxan jag har köpt och göra den så bra som möjligt. Hoppas då han kan detta som du pratar om för jag har ingen aning om hur det ska gå till haha! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Smalben...
Tillbaka
Topp