sn-brussels skidfrakt?

sn-brussels skidfrakt?
Tjo!

Dagens undring:
Har någon flugit med SN-brussels ner till geneve? Isåfall, vilka rutiner hade dom ang. skidfrakt? Kostar det gratis eller var det någon avgift? eller ...?



Ni kanske tycker att jag ska höra med de vi bokat resan genom - det har jag också gjort. Men dom pratar mest i nattmössan, ger oss luddiga svar, talar i gåtor och allt vad det heter. Så tänkte höra med er på freeride - det skadar ju alldrig...

God Jul!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp