snabba pengar

its-fun

Ny medlem
snabba pengar
hejsan!

Har suttit o funderat länge utan att komma på något bra...
Vill åka till sälen eller liknande med vännerna under vinter..bara nåra dar...nu är det så att jag är luspank..hr kan jg fixa snabba pengr?? vi snackar inget seriöst jobb här, eftersom det inte finns nån som skulle anställa mej. Man kan ju alltid råna en bank eller så.....men det kan vara lite drastiskt kanske...

råd?

......är fäör lat för o kolla staving......

snabba pengar
Man kan ju alltid sälja nåt som man inte har användning för. Eller så kan man kolla hos nån granne eller så om man kan räfsa löv, eftersom det är säsong för det nu, fast det ger väl inte så mycket.

snabba pengar
Har du en DVD brännare kan du köpa skidfilmer och bränna kopior och sälja till folk.

Men du ska veta att det finns inget sätt som är lagligt för att få som du säger "snabba pengar". Så är det bara, det finns inte.

snabba pengar
Köp en trisslott, skrapa fram tre lika klöversymboler och gråt när du märker att du "råkat" skrapa kontrollrutan. Gå sedan och panta 1 000 000 burkar... så har du lätt fixat en halv miljon...

Mycket pengar blir det!

snabba pengar
tack för alla bra svar. speciellt tack Simon för tipset om lotterna o burkarna. Smartaste jag hört på länge.. ;-)

snabba pengar
köp en korvvagn å en micro, sen startar du egen toppstuga i backen å gör succe med gorbys å varmkorv..

snabba pengar
fast gör inte d förresten, för då kanske du snor alla mina tänkta kunder.. eller så kan du sälja billys så kör jag gorbys

snabba pengar
Det finns ju faktiskt ett sätt som är tokigt effektivt för att tjäna pengar... att sälja sin kropp... sen finns det ett annat sätt (som jag föredrar) sälj någon annans kropp...
det kan röra sig om flickvän eller småsyskon eller varför inte någon gammal lumparpolare? (om man nu har det).

Om detta nu känns obehagligt så är det ju bara att göra som alla andra, klipp dig och skaffa ett jobb...

snabba pengar
Dra en invarterad faceplant 360 inför nån galen sponsor så får du lite begangnade fillingar o säkert en resa tiil sälen...
Funkar alltid för mig =)

snabba pengar
sälj din själ. eller din sjal. eller lev utan mat och annat dyrt,köp INGENTING,drick vatten och gå i dvala. ungefär.

Nja men asså att dra ner på köpandet på alla plan och nivåer är ganska bra.

Tillbaka
Topp