Utter
Aktiv medlem
Snacka eller åka?
Han vill vara anonym trots att han skriver ut namn i annonserna.ARE1977 sa:Neeeejjjj, såg det här nu får aldrig veta vem "Innerskidan" var....
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han vill vara anonym trots att han skriver ut namn i annonserna.ARE1977 sa:Neeeejjjj, såg det här nu får aldrig veta vem "Innerskidan" var....
Mmm för mycket fiber kan fan göra en rätt tjurig.Tompan14 sa:Hemligheten är en varierad och fiberrik kost, men berätta det inte för någon...Fabianomne sa:Fattar inte hur alla orkar va så jävla vresiga i alla jävla forum nuförtin..
Om man h8ar på en h8r så är man väl en h8r?Nojlas sa:Värst av allt är folk som inte gillar h8:ers. Här har vi en forumtråd full av liv, ironi, intressant läsning, pajkastning, åsikter - skitkul tidsfördriv IMO!Heinz_p sa:Märkligt. Kanske du då kan förklara för mig vad ett forum går ut på? I detta fallet har Innerskidan kommit med ett påstående, som andra tycker är konstigt och därför påpekar. Var är "H8:en" på detta? Varför är det endast personer <20 år som alltid skriver "H8:ers gonna H8"? Det verkar som att ni tror att ni vinner någon pöäng på att alltid slänga in detta svar i trådar som har något hett diskussionsämne.Fabianomne sa:
Givetvis svarar du "H8:ers gonna H8" på mitt inlägg också eftersom jag H8:ar..eller?
Tycker man inte om det, ja med dra någon annan stans då!
NO, be a t8r t8! (sista åttan uttalas på norrländska, inte engelska dvs. ått)PNyberg sa:Om man h8ar på en h8r så är man väl en h8r?
Don't be a h8rh8r!
Men, nu h8ade ju du på en h8rh8r. Dö h8rh8rh8r!!PNyberg sa:Don't be a h8rh8r!
BRA jobbat Utter, nu har du förstört killens liv, smart... verkligen jättesmart... hur ska han nu kunna verka inom skidbranschen? Gör om, gör rätt...Utter sa:Thomas Westlund enligt annonserna.ARE1977 sa:Neeeejjjj, såg det här nu får aldrig veta vem "Innerskidan" var....
Jepp tydligen. Förstår det iom att jag var tvungen att gå in på hans användare OCH hans annonser för att se namnet, det var ju regelrätt detektivarbete blandat med en otrolig mängd hackning...felix sa:BRA jobbat Utter, nu har du förstört killens liv, smart... verkligen jättesmart... hur ska han nu kunna verka inom skidbranschen? Gör om, gör rätt...Utter sa:******** enligt annonserna.ARE1977 sa:Neeeejjjj, såg det här nu får aldrig veta vem "Innerskidan" var....
Ser att du gett honom benådning, det är inget jag kommer göra... lagt kort liggerUtter sa:Jepp tydligen. Förstår det iom att jag var tvungen att gå in på hans användare OCH hans annonser för att se namnet, det var ju regelrätt detektivarbete blandat med en otrolig mängd hackning...felix sa:BRA jobbat Utter, nu har du förstört killens liv, smart... verkligen jättesmart... hur ska han nu kunna verka inom skidbranschen? Gör om, gör rätt...Utter sa:******** enligt annonserna.
Jepp, han bad om ursäkt och uppskattade inte att namnges. Så jag tog bort det. Du gör givetvis som du själv vill.felix sa:Ser att du gett honom benådning, det är inget jag kommer göra... lagt kort liggerUtter sa:Jepp tydligen. Förstår det iom att jag var tvungen att gå in på hans användare OCH hans annonser för att se namnet, det var ju regelrätt detektivarbete blandat med en otrolig mängd hackning...felix sa:BRA jobbat Utter, nu har du förstört killens liv, smart... verkligen jättesmart... hur ska han nu kunna verka inom skidbranschen? Gör om, gör rätt...![]()
Fortfarande inte nypriset man kollar på, med ditt argument så är ju en klassiker man ägt sen den va ny en nybil och det stämmer ju inte direkt.felix sa:Den vita med massa klistermärken? Fast vet inte om man kan kalla den bugdet för tror han haft den i år och dar...linder sa:Var det innerskidan som hade budget-porsche och sålde head skidor till överpris?
MagLar har väl en 928, den var ingen budgetmodell och förutom det så kostar såna tillräckligt mkt att hålla i drift att jag inte tror att "budget" passar som epitet på en beg heller.linder sa:Fortfarande inte nypriset man kollar på, med ditt argument så är ju en klassiker man ägt sen den va ny en nybil och det stämmer ju inte direkt.felix sa:Den vita med massa klistermärken? Fast vet inte om man kan kalla den bugdet för tror han haft den i år och dar...linder sa:Var det innerskidan som hade budget-porsche och sålde head skidor till överpris?
Jepp, en verkstadsnota är nog liknande min årskostnad på Cayman S'en... haha.JL76 sa:MagLar har väl en 928, den var ingen budgetmodell och förutom det så kostar såna tillräckligt mkt att hålla i drift att jag inte tror att "budget" passar som epitet på en beg heller.linder sa:Fortfarande inte nypriset man kollar på, med ditt argument så är ju en klassiker man ägt sen den va ny en nybil och det stämmer ju inte direkt.felix sa:Den vita med massa klistermärken? Fast vet inte om man kan kalla den bugdet för tror han haft den i år och dar...
Jag förstår inte, är han kvar på forumet eller inte!?!?felix sa:Ser att du gett honom benådning, det är inget jag kommer göra... lagt kort liggerUtter sa:Jepp tydligen. Förstår det iom att jag var tvungen att gå in på hans användare OCH hans annonser för att se namnet, det var ju regelrätt detektivarbete blandat med en otrolig mängd hackning...felix sa:BRA jobbat Utter, nu har du förstört killens liv, smart... verkligen jättesmart... hur ska han nu kunna verka inom skidbranschen? Gör om, gör rätt...![]()
Nope, han avreggade sig efter sina inlägg här.Jibberisch sa:Jag förstår inte, är han kvar på forumet eller inte!?!?felix sa:Ser att du gett honom benådning, det är inget jag kommer göra... lagt kort liggerUtter sa:Jepp tydligen. Förstår det iom att jag var tvungen att gå in på hans användare OCH hans annonser för att se namnet, det var ju regelrätt detektivarbete blandat med en otrolig mängd hackning...![]()
Hur vet vi att du inte är Felix? The devils greatest trick was to convince the world that he didn't excistHeinz_p sa:HAHA Blidee, tror du att jag skulle sänka mig till Felix:s låga nivå?
Har en känsla av det här går djupare än vad någon av oss nånsin kan ana, do you take the red or the blue pill?Jibberisch sa:Är Felix djävulen?
Om så är fallet, tvingas vi då på något obehagligt vis att bekräfta att hela kristendomen existerar som någon sorts sanning?
Jo, en Sej kan te sig jäkligt lömsk ibland.Jibberisch sa:Och djur, djur kan vara minst lika lömska som vissa människor.
Det vet ni inte. Fan va enkelt. Jag skulle nu kunna sålla mig till forumets vildar, precis som William Petzäll har lyckats bli riksdagens vilde. Woho!Blidee sa:Hur vet vi att du inte är Felix? The devils greatest trick was to convince the world that he didn't excist Nu har du fått som du vill, du är överallt och ingenstans.
Hur förklarar du annars att jorden blev till om det inte var Gud som skapade den?Jibberisch sa:Om så är fallet, tvingas vi då på något obehagligt vis att bekräfta att hela kristendomen existerar som någon sorts sanning?
Köp då aldrig franskt. De är fan sjukt sjukt dyra i underhåll och reparationer.... Ny kamrem=16000:- Nytt avagssystem= 10000:-linder sa:jo o angående porschen så är den budget / billig i inköp. Samt att de flesta lite uddare äldre bilar kostar mer i underhåll än nya , inte så svårt att räkna ut!
Då försvinner svenskt också, där har du priserna för servicar till en nyare Volvo. Fifan! Vad ska man ha för bil egentligen?Hasse_Lindborg sa:Köp då aldrig franskt. De är fan sjukt sjukt dyra i underhåll och reparationer.... Ny kamrem=16000:- Nytt avagssystem= 10000:-
Gammal 245.. Laga allt med ståltråd och silvertjep. Hoppas att min "nya" WV buss funkar på samma sättHeinz_p sa:Då försvinner svenskt också, där har du priserna för servicar till en nyare Volvo. Fifan! Vad ska man ha för bil egentligen?Hasse_Lindborg sa:Köp då aldrig franskt. De är fan sjukt sjukt dyra i underhåll och reparationer.... Ny kamrem=16000:- Nytt avagssystem= 10000:-
Ska lägga upp en bild på min skoda felicia vid tillfälle. Ni som bor i göteborg, håll utkick efter den gröna faran med glasfibrad baklucka!Heinz_p sa:Då försvinner svenskt också, där har du priserna för servicar till en nyare Volvo. Fifan! Vad ska man ha för bil egentligen?Hasse_Lindborg sa:Köp då aldrig franskt. De är fan sjukt sjukt dyra i underhåll och reparationer.... Ny kamrem=16000:- Nytt avagssystem= 10000:-
Ja, man skulle rent av kunna säga att det börjar bli urlakat...Jibberisch sa:För helvete, det där jävla fisk-skämtet börjar balla ur!
Köper man franska "bilar" får man skylla sig själv. Personligen hade jag heller valt en pacemaker tillverkad av Lucas Electric än en fransk bil...Hasse_Lindborg sa:Köp då aldrig franskt. De är fan sjukt sjukt dyra i underhåll och reparationer.... Ny kamrem=16000:- Nytt avagssystem= 10000:-linder sa:jo o angående porschen så är den budget / billig i inköp. Samt att de flesta lite uddare äldre bilar kostar mer i underhåll än nya , inte så svårt att räkna ut!
Sanning broder.JL76 sa:Med tanke på att TS bett de inblandade om ursäkt kanske det är dags att låsa tråden? Ja om den nu inte behövs som en ventil för att spy galla över franska bilar men isåfall borde engelska få vara med också, franska bilar har ju iaf personlighet.