Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Snedbelastning och ont i knäna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lenz" data-source="post: 1085600" data-attributes="member: 148784"><p>[MEDIA=youtube]uFJwzkNL1ro[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p>Rehab övningen för löpare knä. Jag själv har gått igenom helvetet för att bli av med det. Har du Löparknä vilket jag tror att du har så kommer detta göra fruktansvärt ont men kör två gånger om dagen så länge du håller ut. Den övningen är brutalt smärtsam. Sen när du är frisk så kan du hålla på hur länge som helst, precis som hon i filmen. Jag köpte även 3 paket voltaren receptfria på apoteket. Ta sex om dagen två åt gången så kommer du vara fri från smärtan. Foamrollen kavlar ut senan som går från höften längs låret och sen över knät. Din sena är för kort det är därför du har ont. Lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lenz, post: 1085600, member: 148784"] [MEDIA=youtube]uFJwzkNL1ro[/MEDIA] Rehab övningen för löpare knä. Jag själv har gått igenom helvetet för att bli av med det. Har du Löparknä vilket jag tror att du har så kommer detta göra fruktansvärt ont men kör två gånger om dagen så länge du håller ut. Den övningen är brutalt smärtsam. Sen när du är frisk så kan du hålla på hur länge som helst, precis som hon i filmen. Jag köpte även 3 paket voltaren receptfria på apoteket. Ta sex om dagen två åt gången så kommer du vara fri från smärtan. Foamrollen kavlar ut senan som går från höften längs låret och sen över knät. Din sena är för kort det är därför du har ont. Lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Snedbelastning och ont i knäna
Tillbaka
Topp