snickelisnack 2
det jag menar är att många av dom som pratar skidor och utrustning oftast är ganska oerfarna själv. Dom som frågar om vilken utrustning dom skall inhandla eller värre deras oftast helt okunniga föräldrar som oftast står för degen när grejer köps blir dragna vid näsan ov folket som snackar G4 ,bigstix,jibbskidor eller vad fan som helst för att ge råd krävs oftast stor kunskap, Komplett paket kostar som sagt oftast mången skön krona$$, många sporthandlare är i riskzonen om deras kunskap. Bäst är personal vid våra fjällanlägningar eller alperna oxå sporthandlarna i fjällzonen är bra
sen till reaktionen om mångas okunnighet och åkdagar det jag menar med det är att för att ha kunskap om utrustning och teknik
krävs att man åker en massa skidor och förhoppningsvis har kul
sen var det synd att många tog åt sig och började skryta om alla sina åkdagar (hör man nån skrävla om sina åk i liftkön i ex gränsen så kan man ge sig fan på att det är en som är uppvuxen
söder om dalälven. En som bor norr om polcirkeln hör du aldrig skryta eller övriga fjällkedjan. Så är livet för en trångsynt bjärvdräpare)
sen till reaktionen om mångas okunnighet och åkdagar det jag menar med det är att för att ha kunskap om utrustning och teknik
krävs att man åker en massa skidor och förhoppningsvis har kul
sen var det synd att många tog åt sig och började skryta om alla sina åkdagar (hör man nån skrävla om sina åk i liftkön i ex gränsen så kan man ge sig fan på att det är en som är uppvuxen
söder om dalälven. En som bor norr om polcirkeln hör du aldrig skryta eller övriga fjällkedjan. Så är livet för en trångsynt bjärvdräpare)