snö i sälen?

snö i sälen?
Jag va där förra helgen och då var det ingen brist.
Nu däremot vet jag ej...Det blir nog riktigt slemmigt på eftermiddagarna pga att det enligt en släkting (som är där)
nu va ca 14 + där nu...=)

I backarna finns det ju snö ett tag till men utanför är den nog snart slut.

snö i sälen?
vad jag har hört idag så är det några decimeter kvar i sälen, det smälter som satan där uppe nu, men man kan nog åka bra i backarna en stund till.

snö i sälen?
Ja det är snö kvar i Sälen- men det tör som f.. nu!! Var 14` här om dagen. Det är bra på morgonen och ett par timer fram annars är det slask. Tänk på att det inte är långt till Trysil (45km) från Stöten. Där brukar snöen vara bättre, särskilt på kallfjället !

snö i sälen?
har just kommit hem ifrån sälen. var i tandådalen/hundfjället. det fanns ganska gått om snö men det började sjunka undan mot slutet av veckan när jag var där. annars fanns det bra med snö kvar i backarna. det beror på när du ska du. ska du dit snart så kommer nog att finnas snö kvar att åka på. dom har ju annars snögaranti till 1 maj tror jag. det är ganska bra på morgonen men in på eftermiddagstimmarna blir det slaskigt och glidet är inte det bästa. men det går att åka iallafall!

Tillbaka
Topp