Snö i serre??

BjornWettex

Ny medlem
Snö i serre??
E det någon här inne som varit i serre på sistone? drar ner på lördag och är livrädd att det inte finns snö... rapporterna pekar på att det ska snöa nu men man vet aldrig....
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp