Jaay-Bone
Medlem
Snö i St anton?
Som så många andra efterfrågar jag någon som kan berätta hur "snacket" går kring eventuella snöfall. Såg på snow-forecast att det ska komma en del i Anton i helgen. men sitter med muspekaren på "beställknappen" mot Zurich... Finns de nån risk (vet att ingen kan förutspå, men folk på orten brukar ha lite koll)att det inte kommit snö den 12e, det hade varit sjukt tråkigt att komma ner och åka runt på grus...