Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snö i St anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jaay-Bone" data-source="post: 252360" data-attributes="member: 38004"><p>Som så många andra efterfrågar jag någon som kan berätta hur "snacket" går kring eventuella snöfall. Såg på snow-forecast att det ska komma en del i Anton i helgen. men sitter med muspekaren på "beställknappen" mot Zurich... Finns de nån risk (vet att ingen kan förutspå, men folk på orten brukar ha lite koll)att det inte kommit snö den 12e, det hade varit sjukt tråkigt att komma ner och åka runt på grus...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jaay-Bone, post: 252360, member: 38004"] Som så många andra efterfrågar jag någon som kan berätta hur "snacket" går kring eventuella snöfall. Såg på snow-forecast att det ska komma en del i Anton i helgen. men sitter med muspekaren på "beställknappen" mot Zurich... Finns de nån risk (vet att ingen kan förutspå, men folk på orten brukar ha lite koll)att det inte kommit snö den 12e, det hade varit sjukt tråkigt att komma ner och åka runt på grus... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snö i St anton?
Tillbaka
Topp