BigDaddyHoe Ny medlem 2005-12-23 Snö i Whistler? #1 Ska kanske till kanada i påsk o tänkte hälsa på i whistler. Finns det nån som vet hur snöläget är så sent på säsongen där? E det lönt att åka dit?
Ska kanske till kanada i påsk o tänkte hälsa på i whistler. Finns det nån som vet hur snöläget är så sent på säsongen där? E det lönt att åka dit?