Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
true that! jävlar va värdelösa Skistar är!ErikAndersson sa:snöharanit innebär att dom har x - antal backar öppna . Dom garanterar ingen natursnö dock. Fast det brukar finnas rätt bra med snö här uppe just dom veckorna helt okej faktiskt. Så har det ialalfall varit dom två sista åren.
Förövrigt anser jag att Skistar suger.
Vad grundar ni dessa åsikter på?Twelvee sa:true that! jävlar va värdelösa Skistar är!ErikAndersson sa:snöharanit innebär att dom har x - antal backar öppna . Dom garanterar ingen natursnö dock. Fast det brukar finnas rätt bra med snö här uppe just dom veckorna helt okej faktiskt. Så har det ialalfall varit dom två sista åren.
Förövrigt anser jag att Skistar suger.
Dra dit under mitten på mars då har du garanterat bra med snö. Börjar bli lite varmare (statistiskt) jämfört med januari/febEdii sa:Hmm
När hade ni då rekomenderat att åka upp till Sälen då? Jag planerar egentligen en sommar semester i februari kanske så det e därför jag vill åka på skidsemester innan =) Men planer kan ändras =)
Vill gärna ha bra me natursnö =) Det blir mycket mysigare då ju =)