Snö?

Bavendal

Aktiv medlem
Snö?
Ska kanske till Åre vid första maj är det nån som kan ge en dagsfräsch rapport om hur det är med snön däruppe, har hört att det inte ser särskilt ljust ut.

Snö?
Högson funkar skapligt. Gästrappet funkar mest som transport.
Duved/tege är stängt. Tott-björnen är stängt.
Så är läget idag. Hur det är om en vecka är svårt att säga, beror på vädret fram till dess.

Snö?
Är det själva skidåkningen du är ute efter så kan jag bara ge dig svaret att den var usel redan för tre veckor sen. Så vänta dig inte för mycket!

Snö?
Fy fan va tråkigt.
ja jag hade tänkt att bl.a. åka skutskjutet men va fan, hur går det med freeride om det skiter sig redan nu kan man ju undra.

Snö?
Jag var till Åre senaste nu i tisdags (22/4). Snötäcket börjar att tunnas ut rätt så rejält på en del ställen. Fast jag kan inte hålla med Linnea_P om att åkningen är usel! Uppe i högzon finns det många roliga ställen att leka runt på enligt mig. Bräckeparken fungerar i alla fall, de har tagit bort alla rails och snötillgången närmare liften är ganska så kass. Dock så fungerar de tre översta hoppen mycket bra. Temperaturen har fallit nu efter tisdagen och eventuellt så kommer det snö nu under helgen, så jag ser ingen riktig fara än.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp