Dåligt med snö?! Det beror nog rätt brutalt mycket på var man befann sig. I Italien hade många ställen under halvmetern medan södra Tyskland och norra Österrike hade upp till 5 meter. Det var kaos där då, vill jag lova! Man kan kanske säga att variationerna var ovanligt stora? De flesta ställen i min närhet (västra Österrike/västra Schweiz) hade rätt normalt, dvs mella 1.5 och 3 meter.
MVH
Daniel