Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snöfest i Val Thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hubble" data-source="post: 65088" data-attributes="member: 38648"><p>Oj oj!</p><p></p><p>Verkar ha placerat veckan i Val Thorens perfekt i år. På en vecka har det snöat ca 120 cm på toppen (och 70 cm i byn) (!!!) och snödjupet är 250cm resp 135cm nu.</p><p></p><p>Någon som befinner sig i VT som orkar kommentera hur läget är? Verkar vara många avstängda backar/liftar nu, kommer dom öppna närmsta veckan? Hur är det med vägarna in till byn? </p><p></p><p>Imorgon drar vi.. tjoho!!</p><p></p><p>/hubble</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hubble, post: 65088, member: 38648"] Oj oj! Verkar ha placerat veckan i Val Thorens perfekt i år. På en vecka har det snöat ca 120 cm på toppen (och 70 cm i byn) (!!!) och snödjupet är 250cm resp 135cm nu. Någon som befinner sig i VT som orkar kommentera hur läget är? Verkar vara många avstängda backar/liftar nu, kommer dom öppna närmsta veckan? Hur är det med vägarna in till byn? Imorgon drar vi.. tjoho!! /hubble [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snöfest i Val Thorens
Tillbaka
Topp