Slutet av mars ÄR snösäkert! Alla pister är öppna, men du ska inte räkna med så mkt puder. Kan dock självklart förekomma, du vet kyla+nederbörd= fluff-fluff.
Inga liftar eller barar stänger innan april, men hög säsongen är definitivt slut. (Förutom påskveckan)
Håll till godo.