Snöförhållanden Dizin/Shemshak - Iran

Vrakbjorn

Medlem
Snöförhållanden Dizin/Shemshak - Iran
Goddag!

Åker till Iran om en dryg vecka. Är det någon som är där nere nu eller nyligen varit där? Hur är snöförhållandena? Börjar bli lite nyfiken.

/Gunnar
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp