Vrakbjorn Medlem 2009-01-15 Snöförhållanden Dizin/Shemshak - Iran #1 Goddag! Åker till Iran om en dryg vecka. Är det någon som är där nere nu eller nyligen varit där? Hur är snöförhållandena? Börjar bli lite nyfiken. /Gunnar
Goddag! Åker till Iran om en dryg vecka. Är det någon som är där nere nu eller nyligen varit där? Hur är snöförhållandena? Börjar bli lite nyfiken. /Gunnar