Snö finns i mängder men alla system utom Grand Montets och Aiguille du Midi är stängda för säsongen nu. Om du med duglig offpist-åkning menar kall orörd pudersnö så blir svaret troligen nej om du inte tänkt tura. Om du menar vårslask har du grymt bra möjligheter. Le Tour i söndags var kanon-skoj.
Prognosen för helgen har jag inte koll på då mitt medlemskap på Snow-Forecast nyss gått ut men räkna med varmt väder... I Genève är det molnigt nu men uppklarnande framåt fredag.