Snösäkert och reskompis(ar) i mitten av januari?
Jag fick del av ett nyhetsbrev där det lockades med billiga biljetter till Zürich för att sen kunna ta sig till Engelberg. Men när jag sökte här på forumet så verkade det dåligt med snö även i februari vilket borde göra gällande att det är dåligt även i januari.. Så är frågan, finns det några alternativ? Som landet ligger i nuläget är jag ledig 5-14 januari och letar väl så billigt som möjligt, 2v Bali hägrar i februari. Har tidigare varit i Superdolomiterna vecka 8, och jag vet ju hur dåligt det är med snö i terrängen där..
Reskompis sökes också, själv har jag har kört bräda i 16 säsonger.
Reskompis sökes också, själv har jag har kört bräda i 16 säsonger.