Snöskor..??

Newstream

Ny medlem
Snöskor..??
Ja undrar om det är någon som vet var man får tag i bra snöskor till ett vettigt pris?? Vad rekommenderas för modell o vad ligger prislappen på?? Finns det nåt annat alternativ annars?? Tacksam för svar!!!

Snöskor..??
Jag såg ett par snöskor på onoff inne i göteborg för några veckor sen, har för mig dom låg på runt 500 baloobas. Men det kändes mer som dom hade det som en häftig grej än att dom verkligen tänkte sälja dom =)

/Christian

Snöskor..??
Har ett par burton red. Dom funkar faktiskt riktigt bra trots att dom inte är så stora. Men mitt tips är att tjacka ett par grivel. Kommer inte ihåg vad dom heter men det är den modellen där man först drar på sej stegjärnen och sen kliver i snöskorna. På så vis är det bara att dra av sej snöskorna och vips så är man redo att hacka sej vidare uppåt när det brantar till sej istället för att vinglande som en skadskjuten kråka gräva fram järnen och packa ner tennisracken.
Det beror väl iofs på vart man ska åka och vad man vill göra men på många turer jag gjort i cham är denna setup perfekt eftersom det börjar flakt och slutar nästan vertikalt.

Snöskor..??
på biltema???
om herrn som frågade har tänkt gå upp på komposthögen hos grannen kanske det kan va en ide att ta med ett par snöskor(?) från biltema. Om det är så att han tänkt gå upp på ett berg tror jag han har mer nytta av ett par osthyvlar under sulorna än ett par snöskor från _biltema_........

Tillbaka
Topp