snow mullet

dalii

Ny medlem
snow mullet
Korde en mullet 165 i pow i kanada forra aret..latt basta puderbradan. Fragan da ar...ngn som provat arets modell med magna och banana tech? undrar om det ar lage att kopa upp sig pa en sadan, kor annars med en aldre model.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp