Snowboard affär med bra priser i närheten av cham

henkaa

Ny medlem
Tja, nu är det som så att min bräda blev snodd igår och jag behöver en ny.
Jag säsongar i cham och har vart runt och kollat här på lite brädor men hittar inga brädor som är några fynd direkt. så nu tänkte jag höra med er om ni vet någon affär i utkanten av cham där man kan få lite bättre priser. helst på väg mot geneve då vi ska hämta upp en kompis på flygplatsen där.

Senast ändrad:
Det finns ett par butiker som e helt ok i stan som ligger nedanför, det står still på namnfronten just nu...men dit man åker när man storhandlar :D

Gå till Zero-g och pruta. Grundpriserna där är inte dåliga jämfört med Sverige. Och står du och ser väldigt tveksam ut i en timme så slänger dom in en rejäl rabatt.

Kolla butikerna i Sallanches och Annecy. Tror det kan gå att fynda lite där. sen finns ju alltid begagnat. Fick du inte ut mycket på försäkringen?

Kolla ocksa Riders Pro Shop i Annemasse. I Geneve har DooDah rea pa Burton, LibTech, Nitro etc. Vad soker du?

jag trodde inte jag skulle få ut så mycket på försäkringen men jag fick glada besked igår som sa att jag får ut det mesta.jag tror jag ska sticka till sallanches och kolla vad dom har. jag vet inte riktigt vad jag vill ha för bräda at the moment men det lutar åt någon bataleon.
hade vart schysst om man kunde hitta någon gammal evil twin till ett bra pris

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp