Snowboard bail!

Snowboard bail!
jag tycker att det ser ut som att tjejen har teknik..Fram till kicken dvs:P
vafan måste hon verkligen trycka ner nosen?det verkar ju inte vara mest bra kanske..men bara kanske...
Puss

Snowboard bail!
hon kanske borde börja med lite lättare rails,, ser ut som hon inte har några railskills alls
väldigt skillat att dra ner nosen efter kicken

Snowboard bail!
Haha, klarar ju jag bättre på bräda helt seriöst! Men railen/boxen ser ju sjukt nice ut!

Snowboard bail!
Idiotiskt att åka utan hjälm och ännu mer idiotiskt att skratta åt nån som slår i huvet grovt. Ni kanske inte har upplevt det, vad vet jag, men ni skulle inte skratta.

Snowboard bail!
Kommer inte ihåg var jag läste det, kunde mycket väl varit på break.com där det stod att hon satte railen föra detta åk. Kanske ger er en funderare?

Snowboard bail!
om man läser texten ovanför så står det att hon satt railen åket före så hon lär inte vara helt oskillad, varför hon drar ner nosen efter hoppet i det åket vet jag inte..
Ser dock ut att göra fruktansvärt ont : x

Snowboard bail!
Henrik_koivisto sa:
om man läser texten ovanför så står det att hon satt railen åket före så hon lär inte vara helt oskillad, varför hon drar ner nosen efter hoppet i det åket vet jag inte..
Ser dock ut att göra fruktansvärt ont : x
Och allt som stär där är sant, jag tror snarare att de var ett villkor från tjejen.

Tillbaka
Topp