Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard boots + Snowboard, tacksam för tips och råd?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Therese-Karlsson" data-source="post: 1094454" data-attributes="member: 163956"><p>Ja jag får kolla upp Burton boots verkar va bra och kul att du skriver Nitro faint tls det är en modell som jag varit intresserad av kanske ska ge den en chans. </p><p> Såg både på herrmodellen då hårdheten var 9 och dammodellen då den låg på 6 så det är stor skillnad men kanske lika bra ändå efter det du beskrev att satsa på dam. Jag dom bootsen är väldigt dyra! men känner nu att jag hellre ger en slant och det förhoppningsvis håller. Jag har ett par burton flexa bindningar påverkar det även mycket var man har för bindningar? Jag har dock inte hittat någon affär i Stockholm som säljer nitro faint så får kanske får beställa över nätet så får klura ut vilken storlek jag ska ha. Vet du om Nitro eller burton brukar va stora eller små i sina modeller? Kanske funkar att beställ 39. eller 24,5 (25) mondopoint. (Får ursäkta har inte sån stor koll på allt det här vet bara hur man åker brädda inte så bra på allt runt omkring)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Therese-Karlsson, post: 1094454, member: 163956"] Ja jag får kolla upp Burton boots verkar va bra och kul att du skriver Nitro faint tls det är en modell som jag varit intresserad av kanske ska ge den en chans. Såg både på herrmodellen då hårdheten var 9 och dammodellen då den låg på 6 så det är stor skillnad men kanske lika bra ändå efter det du beskrev att satsa på dam. Jag dom bootsen är väldigt dyra! men känner nu att jag hellre ger en slant och det förhoppningsvis håller. Jag har ett par burton flexa bindningar påverkar det även mycket var man har för bindningar? Jag har dock inte hittat någon affär i Stockholm som säljer nitro faint så får kanske får beställa över nätet så får klura ut vilken storlek jag ska ha. Vet du om Nitro eller burton brukar va stora eller små i sina modeller? Kanske funkar att beställ 39. eller 24,5 (25) mondopoint. (Får ursäkta har inte sån stor koll på allt det här vet bara hur man åker brädda inte så bra på allt runt omkring) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard boots + Snowboard, tacksam för tips och råd?!
Tillbaka
Topp