Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard boots + Snowboard, tacksam för tips och råd?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Therese-Karlsson" data-source="post: 1094967" data-attributes="member: 163956"><p>Ja man tycker det det låter logiskt att det skulle va så för det går säkert sönder för jag drar för hårt. Men är 100 att det inte har med att de är för stora, kan inte gå en storlek mindre en vad jag har gjort då skulle jag nog böjt tån. För tån ska väll bara nudda lite längs fram om det ska va rätt storlek? Jag har velat ha så liten storlek som det går just för att det ska passa foten bättre. Men tror att jag kanske inte hittat modellen som passar mig en kanske. tänkte testa nitro tls men verkar som att med tanke på va du och alla skriver att det är rätt dålig snörning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Therese-Karlsson, post: 1094967, member: 163956"] Ja man tycker det det låter logiskt att det skulle va så för det går säkert sönder för jag drar för hårt. Men är 100 att det inte har med att de är för stora, kan inte gå en storlek mindre en vad jag har gjort då skulle jag nog böjt tån. För tån ska väll bara nudda lite längs fram om det ska va rätt storlek? Jag har velat ha så liten storlek som det går just för att det ska passa foten bättre. Men tror att jag kanske inte hittat modellen som passar mig en kanske. tänkte testa nitro tls men verkar som att med tanke på va du och alla skriver att det är rätt dålig snörning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard boots + Snowboard, tacksam för tips och råd?!
Tillbaka
Topp