Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej, tänkte höra med er brädåkare födda 1995 om ni ska försöka komma in på malungs riks gymnasie nästa år. Skriv lite om er själva också, t.ex. tävlingar ni vart på, vad ni gör för trick, hur länge ni åkt o.s.v
jag är världens bästa brädåkare från landet ingenstans jag kan flyga så är äckligt duktig på alla trick du kan få lite älvstoft av mig om du kommer in i Malung mannen har ju vart med i typ alla tävlingar så aah
jag har snackat med rektorn och han säger att man ska tänka på att satsa mycket switch, bra kontroll på tricken, bra potensial, jag ska försöka ta mig in där, kan inte så jättemycket men typ: Backflip, backflip 360, shifty 720, backside 540, cork 540/720. jag har inte vart med på många tävlingar typ 5-6 stycken. har åkt typ 6-7 år