Snowboard till skaplig nybörjare...
Tänkte om ni kunde rekomendera nån skaplig bräda... :p
Är 176-177cm lång och väger ca 73kg, med minifötter (41). Kör mest i pist/nångång offpist. Park blir det väl kanske nångång i en avlägsen framtid...
Man kör väl kanske nån vecka om året och är relativt kass.
Har tidigare haft dom här som var ganska kassa:
Salomon 152....smal och stenhård (går ej att svikta hur mycket man än trycker) och man sjunker lodrätt ner i lössnön så att folk tror att man försvunnit i en glaciärspricka eller liknande.. :-/
Sen testa jag nån gammal Burton Clash 162 fasst den känndes lite stor och fladdig.
Hur som helst hittade jag en Burtom Custom 156 till skapligt pris. Kan den vara lämplig?
Några andra rekomendationer som går att hitta i sthlmsområdet?
Priset spelar ingen roll....
Är 176-177cm lång och väger ca 73kg, med minifötter (41). Kör mest i pist/nångång offpist. Park blir det väl kanske nångång i en avlägsen framtid...
Man kör väl kanske nån vecka om året och är relativt kass.
Har tidigare haft dom här som var ganska kassa:
Salomon 152....smal och stenhård (går ej att svikta hur mycket man än trycker) och man sjunker lodrätt ner i lössnön så att folk tror att man försvunnit i en glaciärspricka eller liknande.. :-/
Sen testa jag nån gammal Burton Clash 162 fasst den känndes lite stor och fladdig.
Hur som helst hittade jag en Burtom Custom 156 till skapligt pris. Kan den vara lämplig?
Några andra rekomendationer som går att hitta i sthlmsområdet?
Priset spelar ingen roll....
Senast ändrad: