Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard till tonåring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="unsuspected" data-source="post: 1267844" data-attributes="member: 140003"><p>Som [USER=172842]@Ozeo[/USER] skriver går man på på vikt och boots storlek men också vad man själv gillar och åkstil.</p><p>Har försökt att hitta några bättre alternativ än den Capita som kommer bli alldeles för stor och är mer en puderbräda än pist.</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://capitasnowboarding.com/collections/snowboards-mens/products/pathfinder[/URL]</p><p>Finns i flera mindre längder och tillräckligt mjuk men också bred trots att det är en "herrbräda".</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://k2snow.com/en-se/p/passport-snowboard-mens-womens-unisex-2023[/URL]</p><p>Unisex, 149 borde vara en bra storlek.</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.lib-tech.com/cortado[/URL]</p><p>En bredare dam bräda, 148 alternativt 145.</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.salomon.com/sv-se/shop-emea/product/bellevue-li3452.html#color=72640[/URL]</p><p>148 skulle passa bra.</p><p>Har ägt 2st av herr modellen.</p><p></p><p>Oavsett vilken bräda så är det viktigaste att bootsen sitter bra och inte är för stora. Börja alltid med bra boots sen bindningar och sist bräda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="unsuspected, post: 1267844, member: 140003"] Som [USER=172842]@Ozeo[/USER] skriver går man på på vikt och boots storlek men också vad man själv gillar och åkstil. Har försökt att hitta några bättre alternativ än den Capita som kommer bli alldeles för stor och är mer en puderbräda än pist. [URL unfurl="true"]https://capitasnowboarding.com/collections/snowboards-mens/products/pathfinder[/URL] Finns i flera mindre längder och tillräckligt mjuk men också bred trots att det är en "herrbräda". [URL unfurl="true"]https://k2snow.com/en-se/p/passport-snowboard-mens-womens-unisex-2023[/URL] Unisex, 149 borde vara en bra storlek. [URL unfurl="true"]https://www.lib-tech.com/cortado[/URL] En bredare dam bräda, 148 alternativt 145. [URL unfurl="true"]https://www.salomon.com/sv-se/shop-emea/product/bellevue-li3452.html#color=72640[/URL] 148 skulle passa bra. Har ägt 2st av herr modellen. Oavsett vilken bräda så är det viktigaste att bootsen sitter bra och inte är för stora. Börja alltid med bra boots sen bindningar och sist bräda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard till tonåring
Tillbaka
Topp