Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard till tonåring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ozeo" data-source="post: 1267879" data-attributes="member: 172842"><p>Har åkt som minst på en 144 och de funka med(cool bean). Åker breda hårda brädor. Kan inte leka med klumpedunser! <img class="smilie smilie--emoji" alt="😄" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f604.png" title="Grinning face with smiling eyes :smile:" data-shortname=":smile:" loading="lazy" width="64" height="64" /> Min 158 har längre effektiv åklängd än min 161. <img class="smilie smilie--emoji" alt="👍" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png" title="Thumbs up :thumbsup:" data-shortname=":thumbsup:" loading="lazy" width="64" height="64" /> men Jo 157 ska bytas för lite mer längd och bredd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ozeo, post: 1267879, member: 172842"] Har åkt som minst på en 144 och de funka med(cool bean). Åker breda hårda brädor. Kan inte leka med klumpedunser! 😄 Min 158 har längre effektiv åklängd än min 161. 👍 men Jo 157 ska bytas för lite mer längd och bredd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard till tonåring
Tillbaka
Topp