Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard till tonåring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Crown78" data-source="post: 1267885" data-attributes="member: 183401"><p>Det är så känsligt att fråga om vikt, men maken hade bättre koll som följde henne till vårdcentralen senast. Hon väger 60 kg. För Navigator 155 står det 59-86 kg. Hon går alltså in i spannet, med minsta möjliga marginal, men lär öka lite i vikt när hon blir äldre. </p><p>För skidor (som jag åker) fick jag lära mig att med en rocker kan man ha längre. Gäller samma på snowboard? Eller blir 155 för lång för en 170 cm tjej?</p><p></p><p>Jag har hittat en billig, det är därför jag snöat in lite på den...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Crown78, post: 1267885, member: 183401"] Det är så känsligt att fråga om vikt, men maken hade bättre koll som följde henne till vårdcentralen senast. Hon väger 60 kg. För Navigator 155 står det 59-86 kg. Hon går alltså in i spannet, med minsta möjliga marginal, men lär öka lite i vikt när hon blir äldre. För skidor (som jag åker) fick jag lära mig att med en rocker kan man ha längre. Gäller samma på snowboard? Eller blir 155 för lång för en 170 cm tjej? Jag har hittat en billig, det är därför jag snöat in lite på den... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboard till tonåring
Tillbaka
Topp