Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
snowboard - vad för trick
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Uninc" data-source="post: 104686" data-attributes="member: 47167"><p>Både ock. Om jag hoppar för stort, säg 10m, så finns det en stor risk att jag blir rädd och stannar rotationen efter 50%... har hört att det gör ont :P Om jag hoppar mindre gör det definitivt ont om jag misslyckas, men om det går kommer jag inte tveka på att försöka, alltså större chans för att lyckas.. om det är möjligt med ett litet hopp.</p><p>Har heller inte tillgång till puder. På sin höjd kommer jag ha tillgång till "mjuk" landning. Med "mjuk" menar jag att det är skönt att landa i, men på huvudet är det kört :P</p><p></p><p>Men rekomendationen är alltså, satsa allt, hoppa stort?? (eftersom jag inte har tillgång till puder.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Uninc, post: 104686, member: 47167"] Både ock. Om jag hoppar för stort, säg 10m, så finns det en stor risk att jag blir rädd och stannar rotationen efter 50%... har hört att det gör ont :P Om jag hoppar mindre gör det definitivt ont om jag misslyckas, men om det går kommer jag inte tveka på att försöka, alltså större chans för att lyckas.. om det är möjligt med ett litet hopp. Har heller inte tillgång till puder. På sin höjd kommer jag ha tillgång till "mjuk" landning. Med "mjuk" menar jag att det är skönt att landa i, men på huvudet är det kört :P Men rekomendationen är alltså, satsa allt, hoppa stort?? (eftersom jag inte har tillgång till puder.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
snowboard - vad för trick
Tillbaka
Topp