Snowboardåkare har ineffektiva kläder

det är ju skönt med såna byxor men skid åkare har ju också såna kläder

Jag minns dagen då pappa kom springandes med tidningen för att visa denna insändare. Det glömmer jag aldrig, fniss

Alla vet ju att signar min en insändare med "Längdåkare" så står inte allt rätt till!

Asså, jag fattar inte hur folk kan ta på sig sånt där? man förlorar ju hundradelar då man hoppar i hopp (oseriös). en typisk konservativ kärring som inte vet att sporter utvecklas. Snö nazist!

palla bry sig, jag är minsann inte ute efter hundradelar när jag är ute och shredar iaf, vet inte riktigt vad ni håller på med om ni är ute efter hundradelar! ^^

Mkt inspirerande insändare.

Är ju till och med så att i Boardercross som kanske är den enda gren som det skulle kunna vara intressant med fartdräkt är det förbjudet. (pga att det skulle minska publikintresset..)

"Så fort vi på redaktionen fick se den kände vi att vi måste visa den för våra älskade läsare. Så beskåda, ännu ett skäl till att inte åka skidor."

jävligt onödigt..

det som är mest komiskt över den där insändaren är att det är en längdåkare som har skrivit den, så förmodligen så kan han inte åka i slopen själv utan "störs" av baggykläder när han fjollar rundor nere på motionsslingan!

Jekub sa:
"Så fort vi på redaktionen fick se den kände vi att vi måste visa den för våra älskade läsare. Så beskåda, ännu ett skäl till att inte åka skidor."

jävligt onödigt..
yes, vilken tratt han är..Vem skriver ngt sånt.

Jekub sa:

jävligt onödigt..
Vad kan man förvänta sig av brädåkare och tacky.se?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp