Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardboots för en person med smala fotleder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nostromo" data-source="post: 812971" data-attributes="member: 102798"><p>Själv kände jag inte ens att det var glapp, har alltid trott att det är mina ben som är felbyggda eller nåt när smärtan uppkommit. Men när jag började kolla runt lite så började man fundera att det kanske är så att jag har boots som egentligen inte passar mig. Tex så förflyttades alltid innesulan i bootsen plus att det bildades vertikala veck i innesulan. Har åkt på ett par 32 lashed lite över två säsonger som jag slängde nu i våras. Helt sönderåkta förövrigt...</p><p>Innan de bootsen hade jag ett par begagnade Burton Sabbath. Samma problem där, de bootsen var jäkligt mjuka också.</p><p></p><p>Åka på hårt underlag är värst för mig iaf.</p><p></p><p>Men har tänkt att ta en biltur till Åre och få hjälp där på Åre skidsport.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nostromo, post: 812971, member: 102798"] Själv kände jag inte ens att det var glapp, har alltid trott att det är mina ben som är felbyggda eller nåt när smärtan uppkommit. Men när jag började kolla runt lite så började man fundera att det kanske är så att jag har boots som egentligen inte passar mig. Tex så förflyttades alltid innesulan i bootsen plus att det bildades vertikala veck i innesulan. Har åkt på ett par 32 lashed lite över två säsonger som jag slängde nu i våras. Helt sönderåkta förövrigt... Innan de bootsen hade jag ett par begagnade Burton Sabbath. Samma problem där, de bootsen var jäkligt mjuka också. Åka på hårt underlag är värst för mig iaf. Men har tänkt att ta en biltur till Åre och få hjälp där på Åre skidsport. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snowboardboots för en person med smala fotleder?
Tillbaka
Topp