Snowboardpark Sälen

dugge

Ny medlem
Snowboardpark Sälen
Hej!

Var i Sälen finns den bästa snowboard/skid-parken för tillfället? Och hur mycket har dom byggt upp?

Mvh
Daniel

Snowboardpark Sälen
Vet inte hur det är vid den här tiden men längre in på säsongen så har kläppen den bästa parken helt klart! Black magic land i tandådalen suger. Åk till kläppen istället!

Snowboardpark Sälen
Jag tror att Kläppen har den bästa parken!!
Men tandådalen har ju lätt bäst pipe...
sen har ju kläppen egen lift till parken och det är ju et plus!......

Snowboardpark Sälen
sunnersta backen har fan den grymmaste parken ! ett fint hopp med en rail bestående av en plst rör den rockar! !!

eller?

Snowboardpark Sälen
anars är högfjällets park rätt så bra...=)
nej skämt å sido. jag vet inte, men tandådalen brukar ha rätt bra park. fast jag tror nästan kläppens verkar bättre....

Snowboardpark Sälen
tandådalen har nyss byggt en ny park....fest som fan typ 5 rails 6 big jumps och massa boxar och andra doningar....bra som fan....

Snowboardpark Sälen
Kläppen säger jag.
Hopp i alla svårighetsgrader från nybörjare-pro :P
Egen lift, skitbra för då kan man stanna där hela dagen och nöta trick. Pipen var dock. ej öppen. Massor av rails, boxar. Det finns kinkade, curvade och vanliga raka.

Tandådalens verkar också vara bra men den har jag inte testat.

/Martin

Snowboardpark Sälen
näh...åk tiöö arvika (rackstadbacken)..parken där har ett hopp å två railar fast hoppet e skitskönt railarna åxo dom e ca 7 m långa ....

Snowboardpark Sälen
Kläppens är ju bara bred och kort, sen den egna liften är ju en gammal knapp lift som går segt som dom satt på några ankar liftar på. Var iaf så när ajg var där sist.

Tillbaka
Topp