Snowmagasinet Richter

Snowmagasinet Richter
men alltså förr om åren har ju richter varit ganska dåligt program, hoppas att de har lärt sig av misstagen. iofs så är man inte speciellt bortskämd med såna program, så man får väl vara nöjd med det som finns

Snowmagasinet Richter
Äntligen =)..
Vi har fått vänta alldeles för länge på att de skulle komma tillbaka !!

Snowmagasinet Richter
blom!
Kan du specificera dig exakt vad som är dåligt med Richter? Ge exempel på vad du tycker är dåligt, vad skulle du vilja se för inslag och berätta mera.

Nyfiken på att veta.

Snowmagasinet Richter
dåligt och dåligt.... men av det jag har sett så finns det en hel del att förbättra iallafall. jag tycker att de där väderrapporterna inte var något vidare, inte framförandet, kunde varit mycket bättre...

en annan grej är att det är alltför lika från program till program, det är väder, det är ett reportage, det är en tävling, det blir ingen vidare variation, även om det såklart är olika reportage och så vidare.. men en filmdel eller så skulle inte vara fel, med snygga klipp till bra musik... lite mer ovanliga grejer skulle inte vara så tokigt heller, kanske nåt om tomas olsson och han tormund garheim eller vad han heter, de åkte ju i himalaya, skulle jag tycka vara intressant att se.

tester och mer "bakom scenen-reportage" så att man får se mer än de stora hoppen och de soliga dagarna. jag vill se hur en skida framställs och tillverkas, hur de testas under tillverkningen osv.

om inte jag minns fel så är det också i inledningen av programmet en visning av vilka företag som presenterar programmet, då visas i bakgrunden en snowboardåkare som gör nån snygg corkad snurr och sen visar de en skidåkare från 80-talet som gör nån slags double-double-full eller så.. det tycker jag är lite missvisande eller vad man ska säga....

men ärligt talat, richter är bra, och det var ju bra mycket bättre förra året än säsongen innan, kör hårt så kommer det säkert bli ännu bättre...

"transition": tycker du att richter är en fulländat progrem, eller vad vill du se mer av?

ha det bäst//Blom

Tillbaka
Topp