snowracer

• Trådstartare Trådstartare O_liN
  • Start datum Start datum
O

O_liN

Guest
snowracer
Tjena
Ni på freeride kan ni fixa lite mer snowracer och snowskate filmer. Skulle vara skit kul att se på. Eller nån annan kan kanske ge mig en länk?

MVH valli

snowracer
antingen får du fixa det själv eller så får du leta på nåt annat ställe verkar det som.....
det finns snowskate bilder på burton tex, det finns säkert nåt ställe med filmer också ska du se...

snowracer
Akta dig för snowracers, de är djävulens påfund man har nada kontroll när man hoppar. Jag och några polare byggde ett hopp och jag laddade så satan med fart. Flög 5 meter, landade på sidan, tappade luften och fick en lättare hjärnskakning.

snowracer
Jag och en kompis håller på att slänga ihop en skid och snowracerfil, kanske lite pulka och stjärtlapp också. För tillfället så har vi byggt 1 rail, 3 hopp och på gång är en ganska stor quarterpipe (drygt 2 m hög). Vi har även andra planer på fler hopp och fler rail.
Skulle vilja säga att vi har ett av Stockholms läns bästa pulkaberg att utgå från, nämligen Björnberget i Täby. Filmen kommer troligen att innehålla lite puderåkning och annat extremt, typ 2meters dropp med pulka, sköna bails och allmänt misslyckade saker.

snowracer
snowracer e farliga saker ja o min kompis åkte off pit med dom han höll på o krossa höften på en sten o jag fick en spricka i knät

snowracer
fan lanken funkar ju inte. Shitfucks.tk och jag ska filma en del snowracer galenskaper nu i vinter. det kommer upp pa natet da ocksa.

Airstyle: Finns det nagon chans att det gar att kolla pa filmen?

Tillbaka
Topp